søndag den 9. oktober 2016

En overdådig tirsdag

Her kommer et lille indlæg, hvor jeg bare lige vil vise jer, hvor heldig jeg har været. Til arrangementet med Julie Kagawa sidste tirsdag, som jeg skrev om i det foregående indlæg, viste det sig nemlig at jeg havde vundet en konkurrence hos en anden bogblogger, nemlig Amanda fra Frk. Litteratur. Amanda var blandt de mange fremmødte bloggere og kunne derfor selv overrække mig bogpakken, da jeg ankom. Sikke en dejlig overraskelse! Pakken indeholdt et signeret eksemplar af Lene Dybdahls seneste udgivelse, Skyriel. Det var den perfekte præmie, for jeg havde halvt om halvt fortrudt at jeg ikke havde købt et eksemplar til mig selv, da jeg var til Fantasyfestival. Så nu behøver jeg alligevel ikke vente på at låne bogen af min svigerinde. Mange tak til Tellerup og Amanda for at udlodde bogen. Pakken indeholdt også to læseprøver, nogle reklamebogmærker, samt nogle fine, hjemmelavede bogmærker, som Amanda selv havde foldet.



Faktisk planlægger jeg i den nærmeste fremtid også selv at lave en giveaway her på bloggen for at fejre, at den nu har over 111 følgere på facebook. Carlsen har sagt ja til at sponsorere en lækker bogpræmie, så jeg glæder mig til at strikke en rigtig god giveaway sammen til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar